Újabb cégek választották az LBG-modellt


Marketinginfo.hu - 2015-06-26 14:06

Mostantól a Budapest Airport és a LAFARGE Cement Magyarország is az LBG módszertan alapján értékeli támogatási programjainak hatását.

A Budapest Airport és a LAFARGE Cement Magyarország csatlakozásával már összesen 4 hazai vállalat használja a Magyar Adományozói Fórum (MAF) segítségével a London Benchmarking Group-keretrendszerét támogatási programjai méréséhez és értékeléséhez.

A már több mint 300 vállalatot tömörítő, globális LBG-hálózat helyi csoportjai megtalálhatók az USA-ban, Ázsiában, Ausztráliában és Új-Zélandon, Európában pedig Nagy-Britannia mellett, Spanyolországban, Csehországban, Lengyelországban, Romániában és Magyarországon. Hazánkban a MAF a London Benchmarking Group International network helyi partnere, a hazai csoportban pedig a Vodafone Magyarország és a MOL-csoport használták már a korábbi években is az LBG-módszertanát és eszközeit társadalmi befektetési programjai monitoringjához és értékeléséhez.

Júliusban az LBG-hálózat nemzetközi együttműködése részeként Simon J. Robinson, az ausztrál LBG-csoport igazgatója tart előadást a MAF Akadémia meghívására a vállalatok támogatói tevékenységéhez kapcsolódó szakmai együttműködések előnyeiről, lehetőségeiről.

Az LBG módszertanát olyan nemzetközi CSR indexek, standardok és jelentéstételi rendszerek is alkalmazzák, mint a Dow Jones Sustainability Index, az ISO26000 és a Global Reporting Initiative.