A dm elnyerte a MAF Felelős Támogatói Védjegyet


Marketinginfo.hu - 2014-12-12

A drogériahálózat társadalmi felelősségvállalási programja minden szempontból megfelelt az elvárásoknak, ezért kaphatta meg 2014-ben a Magyar Adományozói Fórum (MAF) Felelős Támogató Védjegy elismerést.

A védjegy a stratégia, a menedzsment és az átláthatóság területeit átfogó szempontok alapján vizsgálja, minősíti és hitelesíti a hazai vállalatok támogatási, társadalmi befektetési tevékenységeit.

"A MAF Felelős Támogatói Védjegy létrehozásának elsődleges célja az általános és egységes szakmai alapelvek megfogalmazása volt. A védjegy segítségével a vállalatok támogatási gyakorlata átvilágíthatóvá és hitelesíthetővé válik, ezen kívül pedig az egyes cégek teljesítményének elismerésén keresztül a védjegy a magyar üzleti szektor felelős és stratégiai szemléletének fejlesztését is ösztönzi" - emelte ki Dr. Molnár Klára, a Magyar Adományozói Fórum igazgatója.

Számos hazai és nemzetközi példa is bizonyítja, hogy egy közhasznú támogatói program eredményességét, szakmai színvonalát nem csak a vállalat által támogatásokra fordított összegek nagysága határozza meg. Ugyanakkor, mivel a cégek társadalmi célú programjai nagyon sokszínűek célkitűzéseiket és a megvalósítás módját tekintve, így a vállalatok teljesítményének objektív értékelése, minősítése ezen a területen sokáig nem volt lehetséges.

dm: értékelték a felelősségvállalását

Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere hangsúlyozta: "A védjegyet a hazai szakemberek a legelterjedtebb nemzetközi standardokkal összhangban dolgozták ki, amely garanciát ad arra, hogy az elismerést elnyerő vállalatok valóban felelősen és objektív szakmai szempontoknak megfelelően végzik közhasznú támogatási tevékenységeiket. A dm büszke arra, hogy társadalmi felelősségvállalási programja minden szempontból megfelelt az elvárásoknak."

További információk elérhetők: http://donorsforum.hu/hu/maf-felels-tamogato-vedjegy