Cause Related Marketing, 2011


Mivel a CRM, azaz az ügyhöz kapcsolt marketing tevékenységek nem sorolhatók be egyértelműen a vállalatok kifejezetten üzleti vagy társadalmi szerepvállalási tevékenységei közé, ezért már pontos értelmezése is nehézkes. Ráadásul, máig sokan megkérdőjelezik, hogy a CRM hozzájárulhat-e ahhoz, hogy egy vállalat üzleti és profit céljainak elérésével párhuzamosan pozitív társadalmi hatást is képes legyen elérni.

Erre a problematikára fókuszálnak a tanulmány bevezető fejezetei, amelyekben a CRM szerepét, valamint marketing, illetve CSR szakirodalomban leggyakrabban előforduló CRM definíciókat vizsgáljuk meg.

Ezt követően nemzetközi esettanulmányok felhasználásával mutatjuk be és rendszerezzük a CRM leggyakoribb típusait, példáit, valamint a CRM-aktivitások során nélkülözhetetlen és aktív, három együttműködő szereplő - a vállalat, a fogyasztók és támogatott ügy, szervezet – által elérhető előnyöket és hátrányokat, amelyek a gyakorlatban meghatározhatják a CRM-kommunikáció célrendszerét.

A tanulmány tartalomjegyzéke:

  • Cause Related Maketing - Ügyhöz Kapcsolt Marketing – történeti áttekintés, definíció
  • A CRM szerepe marketing szempontból
  • A CRM szerepe CSR szempontból
  • A CRM programok fajtái, típusai
  • Win-Win-Win - A CRM programok előnyei és veszélyei
  • CRM és kommunikáció
  • Összefoglaló
  • Irodalomjegyzék

A minitanulmányt az alábbi űrlap kitöltésével rendelheti meg:

A tanulmány ára: 2 900 Ft.