Az alkalmazottak bevonásának lehetőségei a vállalati társadalmi befektetési programokba, 2011


A munkatársak önkéntes tevékenysége, munkavégzése is szerves része egy vállalat társadalmi befektetéseinek, így CSR stratégiájának is.

A tanulmányunkban a Magyar Adományozói Fórum globálisan ismert és elismert nemzetközi partneri hálózatán (Business in the Community/CSR360, Corpoarte Citizenship/LBG) keresztül megismert szakmai módszertanból kerül bemutatásra néhány alapvetés, néhány fontos szegmensében (tematizálás, hasznosság, tudatosság, sikeresség) a vállalati önkéntesség tekintetében. A nemzetközi módszertanok bemutatásán túl törekedtünk azoknak a hazai kutatási eredményeknek a beépítésre is, melyek 2010 illetve 2011-ben készültek vállalati önkéntesség területén idehaza, ugyan ezen kutatásoknak adatai csak korlátozottan hozzáférhetőek, gondolunk itt a Braun&Partners által a Good CSR és 24/7  kutatások keretei között összegyűjtött adatokra, vagy az Outdoor Mission kutatási jelentésére.

A tanulmány tartalomjegyzéke:

  • Bevezetés
  • Az munkavállalók bevonásának lehetséges formái
  • Az önkéntes munka hatása társadalmi, vállalati szinten valamint az alkalmazottak körében a bevonás módszereinek tükrében
  • Az önkéntesség vállalati kultúrába történő beépülésének fokozatai
  • Irodalomjegyzék

A minitanulmányt az alábbi űrlap kitöltésével rendelheti meg:

A tanulmány ára: 2 900 Ft.