Elnökség

nyilas_orsolyaNyilas Orsolya, elnök

Vállalati kommunikációs vezető, Samsung

Tanár, kommunikációs szakember, aki 2015. februárban csatlakozott a Samsung csapatához vállalati kommunikációs vezetőként. Feladatai közé tartozik a cég teljes külső és belső kommunikációs stratégiájának tervezése és irányítása, a szponzorációs és társadalmi felelősségvállalási programok kialakítása és működtetése. Pályája 2001-ben indult a Philip Morris Magyarország Kft-nél, ahol főként Public Affairs feladatokat látott el, de részt vett a cég CR és PR kampányainak tervezésében és megvalósításában is. Ezt követően 2004-ben egy éven át az OFFICE Holdings Ltd. londoni központjában dolgozott supervisor-ként, majd 2005-ben az Avon Kozmetikai Kft.–nél folytatta munkáját, mint PR tanácsadó. 2007-ben újabb váltás következett pályafutásában, amikor is az akkori Pannon, ma már Telenor Magyarország Zrt. kommunikációs csapatához csatlakozott. Széles körű vállalati kommunikációs tevékenységet végzett (marketing PR, vállalati PR, social media, kríziskommunikáció) és többek között ő felelt a cég 2010-es névváltásához kapcsolódó külső kommunikációs stratégia kidolgozásáért és megvalósításáért. 2011-ben a Vodafone Magyarországhoz igazolt, ahol több mint 3 éven át a vállalat belső kommunikációs és vállalati felelősségvállalási igazgatójaként dolgozott. 2012 óta elnökségi tag a Magyar Adományozói Fórumnál.

 

Magyar_Heni_kicsi_2

Magyar Henrietta, alelnök

Kormányzati és közösségi kommunikációs vezető, Tesco Global Áruházak Zrt.

2000 óta dolgozik vállalati kapcsolatok, vállalati felelősségvállalás, belső- és külső kommunikációs területeken, hazai és nemzetközi munkakörnyezetben. Szakmai karrierjét a Brit nagykövetség Információs és Sajtóosztályán kezdte, majd 7 évig dolgozott a Vodafone Magyarországnál, ahol egyrészt elindította és vezette a Vodafone Magyarország Alapítvány működését, valamint úttörő szerepe volt a vállalati felelősségvállalás terület kialakításában és megszilárdításában. 2010 óta dolgozik a Tesco Magyarországnál, feladata a vállalati kommunikáció valamint a vállalati felelősségvállalás stratégiájának kialakítása, irányítása és megvalósítása.

 

vera_moraMóra Veronika, alelnök

Biológus, szervezetpszichológus, az Ökotárs Alapítvány igazgatója. Korábban a Milieukontakt Oosteuropa, majd az Ökoszolgálat Alapítvány munkatársa volt. Az elmúlt másfél évtizedben több különböző környezetvédő szervezet aktivistájaként vett részt kampányok, nyomásgyakorló és tudatformáló akciók szervezésében. Környezetvédőként szakterülete elsősorban a mezőgazdasági géntechnológia és az ökológiai fogyasztóvédelem. 1999-2006 között a Géntechnológiai Eljárásokat Véleményező Bizottság tagja.

 

 

 

schubauer_krisztinaSchubauer Krisztina, alelnök

Kommunikációs menedszer, Hiventures

A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen közgazdászként szerzett mester diplomát, specializációi környezet és erőforrás gazdálkodás, valamint marketingkommunikáció, ezt követően posztgraduális képzés keretében CSR szakközgazdászként végzett. Jelenleg a Microsoft Magyarország Citizenship vezetőjeként a vállalat globális CSR stratégiai irányelvek belső és külső érintetti csoportokban való érvényre juttatását támogatja szakmailag, illetve az ehhez tartozó civil stratégiai együttműködések, társadalmi befektetések és programokat irányításáért felel. Korábban a PwC Magyarország marketing és kommunikációs csapatát erősítette, ezzel egy időben a PwC vállalati felelősségvállalási tevékenységének szakmai koordinálása is hozzá tartozott. A PwC-ben töltött négy év alatt a vállalat hosszú távú CSR stratégiájának kidolgozása, az ahhoz rendelhető programok kivitelezése, alapítványi stratégiai együttműködések és támogatások kezelése mellett, a vállalat fenntartható üzleti megoldásokkal foglalkozó szolgáltatáscsoportjának aktív tagjaként számos nemzetközi és hazai nagyvállalatot érintő fenntarthatósági/CSR projektben vett részt tanácsadást, képzést, vagy fenntarthatósági jelentés auditját illetően. Rendszeresen ad elő egyetemeken és konferenciákon transzparencia, vállalati fenntarthatóság, nem-pénzügyi jelentések, valamint nemzetközi GRI trénerként GRI-t népszerűsítő témákban.  Korábban több más nagyvállalatnál töltött be marketingkommunikációs munkakört, valamint számos vállalati és alapítványi CSR projektben vett részt.

 

Tulik Ágnes, alelnök

Tanár, sportriporter, közgazdász, marketing és kommunikációs szakember. 2016 szeptemberében csatlakozott a ’pezsgő világához’, a Törley Kft.-hez, mint marketing és kommunikációs vezető.  Feladatai közé tartozik a teljes belföldi piac marketing, illetve belső és külső vállalati kommunikációs stratégiájának tervezése és irányítása, a szponzorációs és társadalmi felelősségvállalási programok kialakítása és működtetése. Jelenlegi kinevezését megelőzően reklámügynökségeknél, (mint például McCann Erickson), és nagyvállalatoknál (úgymint a British American Tobacco vagy a Provident Kft.), látott el marketing, kommunikációs vezetői és szóvivői feladatokat. A Törley Kft.-hez a  Szerencsejáték Zrt. –től érkezett, ahol marketing és kommunikációs igazgatóhelyettesként illetve szóvivőként dolgozott több mint 6 évig.  Fogyaszt alkoholt (de mértékkel), szereti a focit (és sok más sportot), a közhiedelemmel ellentétben pedig, nem tudja megmondani a szombati öt nyerő lottószámot. Az EMVFE alapító tagja. Rendszeresen szervez önkéntes akciókat családja, barátai körében, főleg gyermekek megsegítésére, elsősorban határon túlra. Két kislány, Kamilla és Adél anyukája.