SKY Marketing- Több százan ismerték meg az élelmiszergyártás kulisszatitkait a 12. COOP Rallyn


CoopRally kicsi honlapraIdén tizenkettedik alkalommal került megrendezésre a COOP CSR programjának alaptevékenységéhez kapcsolódó, a minőségi magyar termékek népszerűsítéséért életre hívott nagyszabású rendezvény, a COOP Rally, amelynek főszervezője ezúttal is a SKY Marketing Communications volt.

Az eseményen a COOP üzleti és beszállító partnercégei, az illetékes szaktárcák és a média képviselői közel háromszázan 100 „versenyautóval”, 3 média busszal és TV stábokkal járták be az idei kilenc helyszínt. A résztvevők megismerkedtek a gyártási folyamatokkal és megtapasztalhatták az élelmiszer előállítás biztonságos körülményeit, a COOP helyszíneken pedig városi és kistelepülési boltokban meggyőződhettek a magyar áruk arányáról, illetve egy logisztikai raktárban az áruelosztás körülményeiről. Számos helyszíni sajtótájékoztató és számtalan médiamegjelenés népszerűsítette a hazai élelmiszeripar termékeit a fenntartható gazdasági fejlődés, a magyarországi munkahelyek és a hazai hagyományok megőrzése érdekében. A Rally is hozzájárul ahhoz, hogy a fogyasztók egyre jobban értik a magyarországi élelmiszertermelés fontosságának társadalmi, gazdasági összefüggéseit és tudatosabban keresik, választják az itthon előállított termékeket. A COOP Rally a magyar élelmiszeripari- és kereskedelmi cégek példa nélküli összefogásának sikere, létjogosultságát az óriási érdeklődés mellett a vásárlói tudatosság fejlődése is évről-évre igazolja.

A Magyar Adományozói Fórum Tagjai